چهاردمین دوره مراسم بین المللی مدیریت سبز

نویسنده :  

شرکت سبززیور موفق به دریافت گواهینامه بین المللی EAGM شد

چهاردهمین دوره مراسم بین المللی مدیریت سبز ایران در سالن همایش های اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با حضور مدیران انجمن مدیریت سبز ایران، اتاق بازرگانی ایران، مدیران و نمایندگان شرکت ها برگزار و شرکت سبززیور  موفق به دریافت گواهینامه مدیریت سبز اروپا (EAGM) شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سبززیور، در راستای ضرورت صیانت از مجموعه اقدامات هدفمند و نظام مند سازمان و صنایع تولیدی و خدماتی کشور در مسیر جاری سازی رویکرد سبز (همگرایی مسئولیت اقتصادی و اجتماعی با رویکرد زیست محیطی) ،چهاردهمین دوره مراسم بین المللی مدیریت سبز با تمرکز بر نقش و جایگاه سازمان و صنایع تولیدی و خدماتی در توسعه اقتصاد چرخه ای(حلقه ای) Circular  Economy با همکاری Global Chamber، بنیاد جهانی انرژی، جامعه مدیریت سبز اروپا، united Smart Cities، انجمن ساختمان های سبز اتریش OGNI و همچنین Sustain Ever GmbH برگزار شد.

در این مراسم ضمن اعطای جوایز سازمان ها و صنایعی که همچنان خود را بر مسئولیت پذیری زیست محیطی همسو با ثروت آفرینی پایدار وفادار نگاه داشته اند، شخصیت های بین المللی از قبیل ولفگانگ نئومن، رئیس بنیاد جهانی انرژی در رابطه با روند تحولات جهانی و چاره اندیشی اقتصادی در منطق رویکرد نوین اقتصادی Circular  Economy و انتقال آن به مدیریت بنگاه داری ارزش آفرین به ایراد سخنرانی پرداختند.

شرکت سبززیور تنها شرکت در حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند می باشد که موفق به کسب این گواهینامه شده است.

 

 

 (شهرام هوشمند - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل)

 

 

 

  • استان البرز ، کـرج ، خ درختی
  • مرکز خرید درختی ، طبقه 11
  • 026-33552291
  • 026-33530690
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر منتخب

تلگرام

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید
Top