چاپ کردن این صفحه

همایش بزرگ تجلیل از پاکبانان شهر کاشان
نویسنده :  

ششمین نشست تخصصی مدیریت پسماند سبززیور برگزار شد

ششمین نشست تخصصی مدیریت پسماند سبززیور با حضور مدیران ستادی، اجرایی و سرپرستان پروژه های شیراز، اصفهان، رشت، رامسر، کاشان، نیشابور، کیش و یزد به مدت چهار روز در دانشگاه کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سبززیور، این نشست در سالن اجلاس دانشگاه کاشان برگزار شد و آخرین مباحث مدیریت پسماند مورد بررسی و آنالیز قرار گرفته و پروژه های شرکت سبززیور در شهرهای اصفهان، شیراز، رشت، رامسر، یزد، نیشابور، کاشان و کیش به تبادل تجربیات و ارائه عملکرد و دستاوردهای خود در قالب کارگاه های  پرداختند.این نشست پس از چهار روز و با ارائه عملکرد پروژه ها و بررسی نقاط ضعف و قوت آنان، با برگزاری اختتامیه و همایش بزرگ تجلیل از پاکبانان شهر کاشان به کار خود پایان داد.

سومین همایش بزرگ تجلیل از پاکبانان سبززیور با حضور شهردار، رییس شورای شهر و سایر مسئولین شهری کاشان و با حضور پاکبانان مناطق دو و پنج این شهر برگزار و از پاکبانان نمونه قدردانی شد. اجرای موسیقی زنده توسط حجت اشرف زاده و گروه نوازندگان، اجرای برنامه ساسان کریمی به همراه اجرای محمود شهریاری گوشه هایی از برگزاری این مراسم بود.

افشین حیدرخانی، مدیرعامل شرکت سبززیور طی سخنانی از حضور پاکبانان و مسئولین شهری کاشان در مراسم تشکر کرده و به آنان خیرمقدم گفت. وی در ادامه به همراهی و سعه صدر مدیران شهری کاشان در شروع به کار سبززیور در شهر کاشان اشاره کرده و این همراهی را فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و رفع مشکلات و موانع شروع کار در این شهر دانست. مدیرعامل شرکت سبززیور همچنین از زحمات و تلاش های شبانه روزی پاکبانان شرکت در شهر کاشان تشکر کرده و آنان را شایسته احترام و قدردانی دانست.

سعید ابریشمی راد، شهردار کاشان در این دیدار ضمن قدردانی از شرکت سبززیور ، این همایش را در سطح شهرداری ها  بی نظیر دانست. وی همچنین افزود: « از ابتکار فوق العاده شرکت سبززیور در برگزاری این همایش تشکر می کنم. به خود افتخار می کنم که تقدیر اینگونه رقم زد که بخش اعظمی از مدیریت شهری کاشان را به شرکت سبززیور سپرده ایم و از حضور شما در شهر کاشان خوشحالم.قطعاً همکاران شما و همکاران بنده این کار ارزشمند را ارج خواهند گذاشت.این شرکت با این مراسم بی نظیر و تقدیر از پاکبانان که نمونه آن را در طی سالیان اخیر در شهر کاشان ندیده ام، نشان داد که به شعار شهرداری یعنی احترام، به معنای واقعی عمل می کند.»

همچنین علی رسول زاده، رییس شورای شهر کاشان نیز با خیرمقدم به میهمانان و مدیران و پاکبانان، از خدمات ارزنده پاکبانان در شهر تشکر کرده و آنان را شایسته بالاترین احترام دانست. وی همچنین از شرکت سبززیور بخاطر برگزاری همایش تجلیل از پاکبانان شهر کاشان تقدیر کرده و ابراز امیدواری کرد که این حرکت ارزشمند در سال های آینده نیز ادامه داشته باشد

 

 

 

 

 

 

 

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید