شیراز میزبان مدیران سبززیور

23 مرداد 1394
نویسنده :  

دومین نشست تخصصی مدیران اجرایی سبززیور در شیراز برگزار گردید

دومین نشست تخصصی مدیران اجرایی سبززیور با حضور مدیران ارشد، مديران اجرایی ،سرپرستان پروژه ها، مهندس مرادی(رئیس دبیرخانه کلانشهرهای کشور)، مهندس نصیری(قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج)، مسئولین مناطق مختلف شهرداری شیراز و بیش از ششصد پاکبان به مدت سه روز در شیراز برگزار گرديد .

 

روز اول نشست با شرکت مدیران ارشد، اجرایی و سرپرستان پروژه ها در سالن کنفرانس سازمان مديريت پسماند شهر شیراز برگزار شد. در این روز سه کارگاه آموزشی در نوبت صبح برگزار شد. در ابتدای نشست پس از تلاوت آیاتی از قران کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، مهندس افشین حیدرخانی، مدیرعامل شرکت ضمن خوشامدگویی به حاضرین، ابراز امیدواری کرد این نشست از لحاظ علمی و تجربی مورد استفاده مدیران و سرپرستان بوده و باعث ارتقای عملکرد و بهبود خدمات شود.

در کارگاه آموزشی اول که با هدایت مهندس مرادی برگزار شد، به بیان ماهیت کار خدمات شهری و قوانین شهرداری پرداخته شد. وی همچنین حس تعلق به کار، وجود انگیزه و آموزش را از مهمترین عوامل موفقیت در کار خدمات شهری عنوان کرد.

دکتر آرش حیدرخانی دیگر سخنران روز اول نیز به بیان اهداف نشست پرداخت. وی شناخت، تبادل تجربیات و اطلاعات، آشنایی با اهداف و تلاش برای رسیدن به آن ، آموزش، ارتقای کیفیت کاری، ایجاد حس تعلق، اتحاد و یکپارچگی، ایجاد انگیزه و دریافت وارائه بازخورد را از مهمترین اهداف این نشست عنوان کرد.

 

روز دوم نشست با حضور شهردار و رئیس شورای شهر کازرون و با سه کارگاه در نوبت صبح برگزار شد که طی آن مهندس نصیری، قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج به بیان مبانی و مفاهیم مدیریت زمان و اصول و سیستم های نوین مدیریت کسب و کار پرداخت.

همچنین مهندس بلوکات، مدیر انفورماتیک شرکت در خصوص سیستم اتوماسیون اداری ، سیستم دانش بنیان اطلاعات و مسائل و مشکلات سرپرستان در حوزه انفورماتیک شرکت آموزش هایی را به آنان ارائه کرد.در بعد از ظهر روز دوم ، مدیران اجرایی و سرپرستان پروژه ها با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، به تبادل تجربیات و رفع مشکلات و نواقص پروژه های خود پرداختند.

 

در روز سوم، همایش اصلی این نشست با حضور بیش از ششصد نفر از پاکبانان نمونه شرکت در مناطق سه گانه شهر شیراز و تنی چند از مسئولین شهرداری شیراز برگزار شد. مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع شد و پس از آن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن طنین انداز شد.

مهندس افشین حیدرخانی، مدیر عامل شرکت سخنران اول مراسم بود که ضمن خوشامد گویی به حاضرین به تبیین اهداف نشست پرداخت. مهندس مرادی ، رئیس دبیرخانه کلانشهرهای کشور سخنران بعدی مراسم بود که پاکبانان شهرداری را نمونه بارز خضوع و فروتنی دانسته و آن را جزو شریف ترین شغل ها دانست.

مهندس نصیری نیز در این همایش با بیان اهداف و آرمان های شهرداری ابراز امیدواری کرد با آموزش مناسب، تخصص و تعهد بهترین عملکرد در خدمت به شهروندان ارائه شود.

در پایان از پنجاه پاکبان نمونه شرکت در مناطق سه گانه شیراز تجلیل و جوایزی به آنان اهدا شد.

 

 

 

 

3021 مشاهده
مدیر انفورماتیک
  • استان البرز ، کـرج ، خ درختی
  • مرکز خرید درختی ، طبقه 11
  • 026-33552291
  • 026-33530690
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر منتخب

تلگرام

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید
Top