سبززیور بیست و دو ساله شد

نویسنده :  

برگزاری جشن سالروز تاسیس شرکت سبزیور

گزارش کوتاهی از برگزاری مراسم 22 امین سالروز افتتاح شرکت سبززیور

این بزرگداشت در تاریخ 9 آبان 1394 با حضور رئیس مجمع، معاونین، مدیران، پرسنل ستاد مرکزی شرکت سبززیور و جمعی از مدعوین گرامی در سالن دفتر مرکزی این شرکت برگزار گردید.

در دقایق نخستین پس از نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران , و قرائت قرآن کریم، جناب آقای وحید جعفری تهرانی، مدیریت عامل شرکت سیمین کاران به آور پس از عرض تبریک خدمت حضار گزارش کوتاهی از عملکرد خود در مجموعه شرکت سیمین کاران ارائه کردند.

مدیریت پروژه شیراز، جناب آقای مهران شریف کاظمی به عنوان دومین سخنران جلسه سخنرانی خود را با ایراد متنی در خصوص قدردانی از مقام محترم رئیس مجمع به نیابت از از تمامی اعضای دفتر مرکزی و پرسنل شرکت ارائه نمودند.

در بخش بعد از مدیریت عامل محترم شرکت دعوت به عمل آمد. ایشان ضمن قدردانی از تمامی عواملی که موجب نایل آمدن شرکت به موقعیت کنونی گردیده اند سخنرانی کوتاهی در خصوص رهبری، مدیریت، شرایط رقابتی و ریسک در بازار جهانی تقدیم حضار کردند.

جناب آقای علیرضا هوشمند، مدیریت شرکت راهیابان فردا از مدعوین محترم، سخنران دیگر جلسه بودند. ایشان مراتب تبریک خود را به این مناسبت به مجموعه سبززیور اعلام داشته و با بیان اینکه رقابت سالم موجب بالندگی و بهره وری شرکت ها می گردد ادامه جلسه را بر عهده گرفتند.

ریاست محترم مجمع شرکت، جناب آقای آرش حیدرخانی نیز در ادامه علاوه بر سپاس گزاری از همکاری بی مضایقه ئ تمامی کارکنان حاضرین را از اهداف مورد نظر سازمان در راستای افزایش نرخ رشد اقتصادی، بهره وری، آموزش و ارتقاء ارتباطات بین المللی آگاه کردند.

در نهایت جانشین محترم معاونت خدمات شهری کرج، جناب آقای نصیری جلسه را با ارائه پیشنهاداتی از جمله تاسیس دانشگاه خدمات شهری خاتمه بخشیدند.

در ادامه از طرف کارکنان و مدیریت عامل شرکت سبززیور لوح تقدیری به رسم یادبود به جناب آقای آرش حیدرخانی در سمت رئیس مجمع اهدا گردید و از خدمات ایشان قدردانی شد.

در بخش پایانی مراسم به پاس قدردانی از کارکنان لوح تقدیری به هر یک از آنان تقدیم گردید و از تمامی حضار پذیرایی به عمل آمد.

 

 

 

2991 مشاهده
مدیر انفورماتیک
  • استان البرز ، کـرج ، خ درختی
  • مرکز خرید درختی ، طبقه 11
  • 026-33552291
  • 026-33530690
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر منتخب

تلگرام

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید
Top