Introduction

تاریخچه و معرفی شرکت سبززیور، مجری پروژه های مدیریت پسماند


 

شرکت سبززیور در سال 1993 با ماموریت سازمانی ارتقا سطح سلامت شهروندی تاسیس شد .

بنیان گذاران این مجموعه با چشم انداز دستیابی به حداکثر سهم بازارهای داخلی وحصول استانداردهای جهانی برای رقابت در صنعت خدمات شهری ، بازیافت و تبدیل مواد زائد پا در این عرصه گذاشتند .

تکیه بر توانمندیهای نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده و ایجاد تیم های خلاق سازمانی و استفاده حداکثری از فن آوری های نوین در صنعت موجب شده تا شرکت سبزیور ظرف 26 سال از یک مجموعه کوچک کار آفرین تبدیل به سازمان خلاق و یادگیرنده امروز شود .

مجموعه ای بالغ بر 4000 نفر نیروی انسانی آموزش دیده بعنوان رکن اساسی و صدها دستگاه ماشین آلات تخصصی خدمات شهری که امروزدر 10 شهر و کلانشهر خدمات ارائه می دهند

تمامی کارکنان شرکت سبززیور ضمن استفاده از بیمه های عمومی ، بازنشستگی و حوادث تحت پوشش بیمه های درمانی و تکمیلی بوده و پیش از استخدام آموزش های لازم در خصوص موارد بهداشتی و ایمنی کار و هم چنین اصول فنی آن می بینند ما سلامتی آنها را از طریق آزمایشات پزشکی کنترل و از صلاحیت فنی و بهداشتی آنان برای انجام وظایفشان مطمئن هستیم و به رضایتمندی آنان متعهدیم .

ما به داشتن میلیونها نفر ذینفع بعنوان مشتری و دریافت کنندگان خدماتمان مفتخریم.


 

 
 
 

(شركت سبززيور پيمانكار خدمات شهري)

  • استان البرز ، کـرج ، خ درختی
  • مرکز خرید درختی ، طبقه 11
  • 026-33552291
  • 026-33530690
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تصاویر منتخب

تلگرام

ما از کوکی ها برای نمایش بهتر و سریعتر سایت استفاده میکنیم . برای استفاده این وب سایت از کوکی ، لطفا با تایید این موضوع به ما این اجازه را بدهید مشاهده قوانین. من این سایت را تایید میکنم تایید
Top